19:57

I onsdags var jag på biblioteket, en bok jag reserverat hade kommit;

Jag säger till alla : LÄS DEN FÖR HELVETE.
så vet ni vad det är för helvete man går igenom.

jag handlade oxå saker till sallad som mamma och jag skulle äta senare.
dressingen blev super god! mamma fick räkor i sin oxå.

Jag hade på mig min superfina klänning/tunika som jag fått av sis<3
den ser nästan lite pyjamas aktig ut, men jag tycker verkligen om den!


Jag ser att mina glasögon redan börjat blivit snea.
(kanske inte så konstigt, jag sover med dom.)
"jag måste ju se när jag sover" som morfar brukade säga.
Jag gick iväg till skomakaren och skulle höra om mina skor var klara,
men det var dom inte. han frågade om det var några som jag behövde,
och jag drog till med "ja, dom där röda marilyn skorna".
och han bara "okej, jag stänger om en kvart, men om du kommer tillbaka då,
så ska jag ha dom färdiga åt dig."
värsta snällt! :)
synd nog så hann jag inte tillbaka, så jag ringde och sa det,
hans röst lät ännu hetare på telefon ;)

Kommentarer
Postat av: joannaf

Hej!

Jag tycker verkligen att din blogg är superbra. Stark!

Har du lust att ta en titt på min blogg? :)

http://joannaf.blogg.se

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2010-02-19 @ 21:49:54
URL: http://joannaf.blogg.se/
Postat av: Syster

Vad fin du är, Hanna! Tröja/tunikagrejen du fick passar ju jättebra :)

Även fast det är svårt ska du skita i de som inte tackar, ingen av dom är värda någon mer hjälp från dig. Inte ens ett hej, det finns så många idioter. Tänk på dig själv istället! Pussar <3<3<3

2010-02-21 @ 18:43:22
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0