22:05

Idag var Mamma och jag på kupolen, jag skulle kolla skor.
tyvärr köpte jag inga :( hittade inga som föll ismaken,
och ändå finns det en hel del skoaffärer, men orkade inte titta i alla.
jag köpte ett jättefint linne med marilyn monroe på! :)
super gulligt. och vi gick till glitter och kikade lite, och vad ser jag,
jo en perfekt present till Jessica!, som hon får när hon fyller år :)
så köpte jag pluttar(örhängen alltså), för jag tappar alltid mina.
sen sa hon i kassan, "om du handlar för ***kr mer så får du den halsduken som hänger där borta.'"
så det gjorde jag, mamma la beslag på den direkt :) hon hade gått och tittat på den innan, så det var ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0