23:46

Jag kan fort. inte riktigt vänja mig vid mitt ny möblerade rum,
igår och idag när jag vaknade, så visste jag inte var jag var.

min hand värker as hell,
har satt på ett av mina handledsskydd som jag brukade andvända när jag tränade,
men det blir inte bättre. måste nog kolla upp det.

Idag fick jag min senaste film jag beställt, Bröllopsfotografen.
så otroligt bra! det var den filmen jag gick på bio själv och såg.
Jag har hunnit sett den fyra ggr, men har inte tröttnat.

Jag minns när jag gick andra året på hbo och vi hade filmkunskap. (slutade halv åtta om kvällarna!)
hursomhelst, vi var i olika grupper och skulle rangordna dom bästa filmerna som fanns. fem st.
då tänkte jag att man skulle rangordna dom man själv tyckte om.
jag sa "Jag måste få säga att smala sussie, fucking åmål och lilja 4 ever är några av dom bästa filmer jag sett någonsin!"
så började alla protestera, och säga emot, sen bestämde dom "listan" för filmerna.
kul att man fick vara med. jag orkade inte bry mig endå.
filmkunskaps läraren var alltid så sliskik.
han kom alltid i illaluktande träningsoveraller, och en gång när jag skulle visa nått på strbildsskärm från sin dator, så råkade han trycka fel och fick upp sin MSN, "oj då, det där skulle vi inte se...",
man hann se att det var ju inte direkt folk i hans ålder han pratade med.

Nu ska jag fixa klart det jag gjorde nyss.
vad det nu var.

överundout/HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0