darinböglökfan

För ett par dagar sen så pratade jag med min sis.
vi sa väl inget speciellt.
sen någon minut senare ringde hon upp mig och frågade vad det var?
jag fattade inte. men hon sa att jag lät ledsen.
Det gjorde jag oxå.
och jag är rent utav sagt FUCKING JÄVLIGT besviken,
men jag ville inte ta det per telefon.

Men jag blir så ledsen när jag gör allting,
tröstar, hjälper, osv, men får inget tillbaka.
vet inte hur många jag hjälpt.
klart jag känner en lycka för dom personer jag hjälpt (sen 1998),
dom tackar mig osv,
men jag blir lite ledsen när jag inte får något tack tillbaka

nu vill jag gå och sova.
vet inte om jag kan det.
min medicin, en av dom, fluoxetin var försenad,
så jag fick den först idag, och då har det ju gott en del dagar sen jag tog den sist,
så nu är jag yr illamåendes och spyfärdig.
jag blir det av den (HATAR DET)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0