dubbletter

ganska långt innan, eller ja inte jätte lånt innan,
men någon vecka innan jag vann dom rosa skorna,
så hade jag vunnit ett par super läckra boots/pumps,
som jag bara väntade på att få visa för Jessica.
Men säljaren har fort. inte hört av sig.
Så jag slängde iväg ett mejl idag, tror ni inte det är samma
sorts skor som jag köpte sist?!
tyckte jag kämde igen dom så väl i skoaffären,
som dom jag lagt bud på på tradera.
men tänkte det är väl ett par liknande.
jaja, jag får väl ge dom till Jessica i present, eller så får hon köpa dom.
kan man lämna tillbaka skor i affären, fast lådan är slängd,
man har gått med dom en stund inne, påsen man fick dom i är slängd,
men kvittot finns kvar?
Jag får gå dit och höra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0