grissprutan.

I fredags så skulle jag och mamma ta sprutan mot svininfulensan (stava?)
direkt när vi kom in så fick jag ont i magen,
det var en hel sal som hade fylls med borde där man skulle sitta,
och det var skrikande och gråtande ungar överallt.

jag brukar inte ha problem med att ta sprutor,
men nu blev det helt wierd.
mamma kunde inte ta den, för hon hade reagerat "konstigt" av den.
när jag hade tagit den så kom illamåendet direkt över mig,
jag blev värsta yr och ville bara ut därifrån,
usch vad det var obehaglit, jag kunde knappt stå,
en sköterska visade mig till en toa, jag han knappt komma in,
fören jag spydde. helt hemsk det var,
sen skulle jag och mamma in på Willys och handla,
jag fick gå och hålla mig i kundvagnen som en gammal pensioner.

det var meningen att jag och jessica skulle på s2 sen på kvällen,
men jag måde så dåligt resten av dan att vi fick ställa in :(

Idag har det varit lite bättre, men långt ifrån.
hoppas det gått över tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0