kanske.

känner hur fet jag är.
känner hur fettet väller över mig.
inget hjälper.
varken diet.
att spy.
eller svällt.
fan.

när jag går på stan, och ser alla fina kroppar,
blir jag så avundsjuk.
varför kan jag inte få vara dom.

Jag har möblerat om i mitt rum idag, och satt tillbaka alla mando afficher.
tror det blev rätt bra.

har legat och kollat på harry potter filmerna, och tänkt på ninan.
nu tittar jag på alla SAW filmen och stör mig på dom som är dumma.

längtar till fredag, då vill jag att dagen och kvällen ska gå bra.

Kommentarer
Postat av: Syster

Sluta jämföra dig med andra. Du är född att vara på ditt sätt och det ska du inte ändra på. Det enda som ska bli annorlunda är att du ska bli frisk och inte tänka sånna här dumma tankar! Puss<3<3<3

2010-02-23 @ 21:53:30
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0