oau.

Eftersom alla har dumpat mig. (klart ingen vill träffa ett fetto), så tog jag mig in till stan och sprang runt som vanligt inne på biblioteket och kollade efter böcker. låter löjligt, men jag känner en slags trygghet där. (ja vet skratta och spotta på mig.) Jag hade oxå ett ärende till banken, och när jag var där inne så fick jag en chock(stava?) jag blev helt förvånad och rädd och glad. mitt konto visade sig inte vara som det var igår.

Jag köpte hem sushi till mig, mamma och Jenny(Jenny skulle hem tilloss och prova klänning som mamma syr, så jag tänkte det vore kanske mysigt om vi kunde äta nått.) sen så hade jag köpt varsin present till mamma och Jenny. (Jag har ju försötrt så mkt för dom, och dom har blitiv så arga och besvikna på mig) så jag ville försöka gottgöra på något sätt.(stava?)

Kommentarer
Postat av: Syster

Du förstör inte Hanna, men de falska idioter som sviker, det är dom som förstör. Tänker på dig hela tiden jag, Hanna! Pussar! <3

2010-02-02 @ 15:54:09
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Hanna, jag har inte dumpat dig! Tänker på dig ofta bästaste Hannan, men jag hinner så sällan höra av mig eller ringa. Har fått lite jobb på bibliteket nu i två månader och blir ledig lör-mån famöver. Det vore kul att åka hem och hälsa på. Kanske får vi försöka oss på att ta oss till Säter igen. Denna gången lovar jag att inte få panik. :P Eller så skulle det vara kul om du ville komma hit och hälsa på. Du har ju inte sätt hur jag bor än. Vad tycks?

I vilket fall vill jag att du ska veta att jag bryr mig och gillar dig skarpt.

Kramar från Ninus

2010-02-02 @ 18:11:13
URL: http://nian.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0