onsdags.

Igår fick jag väldigt mkt gjort!
kändes som det lättade väldigt mkt från tyngden av allt jag måste göra.

När jag kom in till stan så ordnade jag lite kontanter,
och gick sen in på banken och hämtade mit nya ID-kort.
det blev inte så tokigt som jag trodde det skulle bli.
sen gick jag bort med skorna till Joel, jag kallar honom det eftersom han är så lik Joel Kinnaman,
sen gick jag förbi biblioteket och lämnade böcker,
och så köpte jag sushi till mig och mamma.
jag ordnade med Jennys försenade julklapp oxå,
som jag äntligen kunde få. sen tittade jag på kamera och köpte äntligen en ny.
sen gick jag tillbaka till biblioteket och lånade gravplundrare och ett gäng böcker om mia.

sen åkte jag hem till mina barn, som jag städade hos,
och jag städade oxå hela huset och mitt rum.
sen så såg jag att jag var sen till BSM och fick skynda mig dit,
när jag kom dit var jag redan en timme sen, och vågade inte gå in där,
tycker det är så pinsamt att komma sent,
jag var på väg att gå, och började då känna mig yr,
så satte mig ner och vildade,
sen ringde jag mamma som fick hämta mig.
när vi kom hem var båda helt slut och trötta,
så det blev att äta sushi sömnigt, sen stupade både hon och jag i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0