SNYGG skomakare.

Fick veta igår att jag vunnit denna fina ring;

och dessa skönheter  på tradera. :)



Jag vet, jag är sen, som vanligt till BSM.
Måste hinna och hämta tavlan till mamma oxå.

Idag när jag var inne och skulle fråga om mina skor var klara så sa han innan jag hann säga något;
--Jaa, det var ju du som hade en hel kassa med skor!
Jag- ja det var det :) och nu har jag ännu en kasse.
Dom jag lämnade in först var inte färdiga, så tänkte lämna in resten av dom sm skulle klackas om, vi stod där och pratade en stund, och han tyckte det var lite flashigt att jag hade så många skor, jag sa att detta var inte ens hälften av dom jag har, han skrattade så där snyggt och sa att han hade två par hemma och det räckte. (var påväg att fråga vart det var)

och jag hämtade mitt nya ID-kort, och skämde ut mig och trodde att dom skulle ha körkortsgrejen.

nej nu MÅSTE jag gå. alltid skämmigt att komma sent.

Över und ut.//HH

Kommentarer
Postat av: lisan

my boyfriend is also a shoemaker, so it seems like a lot of nice and pretty people are shoemakers these days, haha.

2010-02-11 @ 16:06:16
Postat av: Syster

Vilka läckra, rosa skor :) å passande ring! jag har sett något i stil med ringen som jag tänkte att du skulle vilja ha, men det får vara en överraskning :)

2010-02-12 @ 22:47:18
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0