SNYGG skomakare.

jag har haft en del av mina alla skor, som behövts få ny klack,
fixa det och det, osv, och mamma hade oxå en del som skulle fixas,
så jag gick mot stan med en fylld påse/kasse ;

Jag är lite rädd för att gå till skomakaren,
för han är alltid så sliskig och typ raggar,
och en gång ringde han mig och sa att jag skulle komma hem till honom och hämta skorna.
så jag var lite vekling, men när jag öppnar dörren och kliver in, jag fick typ hjärtstopp.
där står världens snyggaste kille, ett par år äldre än mig,
och hans ögon drunknade jag i. han var jätte charmig.
och jag sa till honom att han var väldigt lik joel kinnaman,
som har huvudrollen i snabba cash och en roll i tjenare kungen, osv osv.
jag sa att han skulle ta det som en komplimang, för han är sjukt snygg.
då sa han att han får gå och se filmen, sen frågade han om han skulle ringa mig när alla skorna var klar,
dum som jag var, så sa jag nej, och sa att jag kommer förbi nästa vecka.
jag tänker fan gå förbi imorgon och fråga om han vill ta en fika någon dag,
han verkar hur trevlig som helst, och hans ögon, mums!
(hoppas fler av mina skor trasar sig.)

imorgon kommer jessica<3<3 hit.
Calle ska spela.

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så modig Hanna som vågar säga vad du tycker till folk! Men tycker inte om alla äckliga bilder på alla benrangel som du lägger upp. Visa fina bilder istället! Pussar

2010-02-04 @ 21:06:51
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0