stearin

satt och funderade lite, och kom att tänka på när vi var och tittade på calle,
så hade jag vantar på mig där inne, eller jag hade bara en,
så satt jag och kollade på affichen han skrivit på,
och så såg jag att jag var värsta röd på vanten.
jag kollade mig omkring, trodde jag blödde någonstans,
så ser jag hur det droppar mer, både på mig och handen,
så jag kollar upp och ser att det droppar en massa från ljuset som sitter på pelaren,
och det droppar i mitt hår och ner på skorna,
en av dom som jobbar där kom typ springande och bara;
"men herregud! hur gick det? har du fått mkt på dig?, jag ska genast släcka det!"
Vi skrattade mest åt hela situationen.


deras första affich med massa stearin uppe i vänstra hörnet. (ser ut som blod.)
hoppas dom får en spelning snart, så resten av dom kan skriva på den.


Calle trodde han skulle få det här kortet, ja bara ;"nä det vill jag ha!" haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0