stan,fix,skor osv.

Idag vaknade jag vid fyra på eftermiddagen. helt sjukt.
Jag brukar sova länge, men inte så länge.
Jag fick brottom, eftersom jag lovat mamma att fixa massa ärenden,
så det var bara att hoppa upp, klä på sig och skynda iväg till bussen.

jag gick förbi banken för att ordna upp allt "krångel",
sen gck jag förbi systemet för att köpa något tills imorgon,
och så beställde jag iordning sushi, till mig och mamma.
sen sprang jag förbi hos skomakaren, trodde han skulle ha klart alla skorna.
men inte. men så frågade jag om han kunde få klar en av mina prickiga skor tills imorgon.
han gjorde det på typ fem sek. så nu kan jag ha dom här godingarna imorgon:



Jag har blivit helt förälskad i skomakaren,
han heter Jimmy, jag frågade. :)
När alla mina skor är klara, så tänker jag ge honom en ros.
låter töntigt, men om ni ser hans leende så fattar ni.

Dom har någon slags ljusvandring i blge ikväll,
dom höll på att göra iordning allt när jag var på stan.
dom hade "klätt ut" Jussi Björling statyn till  Darth Vader,
och så spelade dom musik från Star Wars.
Jag hade ingen kamera med mig så kunde inte fota.
jag brukar känna mig rätt löjlig när jag fotar, vet inte varför.
men jag måste ha sett ut som en idiot när jag gick på stan,
först med mina tomteskor, hade flera kassar att bära på,
och så sushi påsen i högsta hug,
olika vantar, håret som stod åt alla håll och,
så gick jag med en högklackad sko i ena hande.

Mamma hämtade upp mig på stan,
och så hämtade vi ut mina tågbiljetter,
sen åkte vi hem och dukade fram sushin,
och så rang det på dörren och Jenny kom förbi!
Värsta roligt :D
hon åt med oss, och sen hjälpte hon mig att fixa med kläder tills imorgon.;
Jag i full fart att leta.


Nej nu ska jag ranga Lisan och så vi får allt uppstyrt tills tomorow!

ÖVER OCH UT!/ HH.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det var skönt att träffa er<3 Du måste kolla upp din hand, den såg inget bra ut. Var jätterädd om dig nu! Puss puss puss puss puss puss

2010-02-25 @ 20:43:20
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0