EE und HH<3

Mamma och jag tog en promenad bort till kära Norén för att lämna Gus present igår,
men ingen var hemma, så jag ger den till calle på torsdag,
eller väntar helt enkelt till Kerstin ringer mig (som hon sa).

jag längtar till torsdag, då kommer min kära Jessica hit<3
Vi ska göra kupolen och stan (wow, vilka ställen, irroni)
sen så ska vi kolla på snyggCalle,
har inte träffat han sen Tyskland i oktober.

Om EE kunde så skulle hon stanna kvar till fredag och då, om det blir så, så ska vi ta en vända på s2.
det är något band där som hon vill se. Jag vet faktiskt inte vilka det är,
hade aldrig hörtalas om dom, när EE sa vilka dom var.
jaja, jag får väl kolla youtube eller nått.


bjuder på ett par bilder på HH und EE, på några av alla våra resor vi gjor<3

Amsterdam


münster


Hamburg


Berlin


frankfurt



Bara några av ALLA härliga resor vi gjort, och städer vi besökt tillsammans<3
Det har nästan blivit så att hamburg är vårat andra Hem.
Där har vi våra underbara Jules och Anja. hoppas jag får komma ner dit snart.
behöver komma bort härifrån. nu kan jag faktiskt åka.
jag borde inte. men vill, och det är bra och skönt att komma iväg och tänka på annat.
och dom hjälper mig en hel del, med både maten och allt annat skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0