calle.

I torsdags var jag, jessica och lisan på caoz och kollade på calle.
hel mysigt var det, verkligen!
han och kerstin fick ett varsit nytt rött armband av mig :)

Innan han började drack vi kaffe och sådär, jag gick bak till calle och pratade lite med honom,
jag gav honom gustafs paket och kort, så får han ge det.
han fick oxå ett kort som jag klippt ihop med ett annat, på det ena sitter han på en motorcykel,
och på det andra sitter jag på en motorcykel, det ser ganska kul ut :)

så fick han skriva på deras alldra första affich dom släppte.
jag frågade oxå calle, en sak som han hade sagt till publiken en gång,
och då hade en i publiken trott det var riktat på den personligen,
och calle bara "nej nej, så sa jag inte, jag sa ju det till hela publiken!"
där lättade en liten sten från min mage. och så pratade vi lite skit, skrattade osv.

Det var en jätte mysig spelning,
fast man måste ju säga att josef stal typ hela showen från calle,
han sprang fram och tillbaka, krälade på golvet och hade sig.
han har blivit super lång!
me han har ju en lång pappa^^

När calle spelat klart så stod han kvar på sceén, och såg nervös ut;

CALLE-eh, jag står kvar här nu, det brukar komma musik efter man gått av,
men det gjorde det inte, så jag vet inte, har någon nått att fråga?
JAG-spela stones wals!
CALLE- nä, jag har typ glömt texten.
JAG- vi kan sjunga åt dig. men far away from man då?
CALLE-nej.
JAG-SBD då?
CALLE- den har ju inte jag skrivit, du säger bara en massa hits ju, ska jag typ spela Lady Ga Ga?
JAG-men! spela let it be då!
CALLE- haha, let it be, nej.
JAG- men, darin, ta någon av alla dina låtar du skrivit, du sa ju att du skrivit över 70 st!
CALLE-ja,jo jag är förbered, en till låt då.

så sätter han sig vid keyboarden, och börjar sjunga och spela på en av sina låtar,
sen efter en stund sjunger han lite av stones wals,
sen efter en stund, byter han till far away from man,
och avslutar med en del av Let it be.
det tyckte jag var kul :) och snällt av honom.

jag gick in och tackade honom för det efter,
och så bestämde jag och Kerstin att jag skulle komma förbi på klacken någon dag.

Sen efter åkte Lisan, Jessica och Jag hem till mig,
där vi började smida planer. ska bli sjukt kul!
Över och ut. //HH


tjusig va? ;)


Calle.


<3


Calle studerar gustafs kort.


medans jag försöker få kolla på kameran.
(displayen är ju trasig så man vet inte riktigt vart man tar)


som man kan se här ^^


fina calle


Jag har ju lyssnat på dom i hundra år, men aldrig tagit kort med dom,
detta var första gången jag tog tillsammans med någon av dom. typ.

tack för en underbart fin kväll brudar och Calle.
//HH

Kommentarer
Postat av: Syster

Vilka häftiga kort du gjort på dig och Calle med motorcyklarna!! Vad duktig du är! Pussar<3

2010-02-07 @ 21:43:15
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0