03:10

Vaknade för kanske en halvtimme sedan,
alldelles kallsvettig och kunde inte somna om.
hade haft mardröm/mardrömmar.
flera ggr i ena drömmen så var den typ filmsceener,
som när man har varit borta från sin pojkvänn jättelänge,
och sen kommer han hem och så vill man inte träffa honom,
och han åker igen, och så kommer man på att man visst vill ha honom,
så då springer man ut i regnet efter honom, barfota, han bara kör förbi,
man börjar gråta, men så tvärnitar han och man springer och kastar sig gråtande i hans famn,
man blir tröstad och älskad, man förlåter varann, sen kommer slutmusiken.
typ så var det, och med en mycket speciell person.
sen drömde jag att hela mando hade blivit mördade, då vaknade jag av att jag grät,
sen drömde jag att jag hade blivit våldtagen och misshandlad så jag blev typ medvetslös och fick ligga på sjukhus länge och ingen trodde jag skulle klara mig.
typ allt det där drömde jag om och om igen, flera ggr.
kanske jag ska flytta på sängen.

nu är äckelkylan tillbaka, svinkallt var det igår, och värre ska det bli.
men jag ska inte klaga, det är upp till 45 minus på en del ställen.
Igår kväll plingade våran granne Björn på och skulle hämta posten som mamma tagit in åt honom,
han hade varit upp hos sina släktingar i norrland och firat jul, så hör jag han säga när han kommer in,
(på norrländska) "ja här hade ni det svalt och skönt utomhus!"
jag säger bara tur att man inte bor högst upp i landet. fast det skulle vara rätt mysigt iof,
tänk on man fick ha en ren som husdjur? :)

Igår fyllde jag i en av mina tatueringar.
hon är så himla trevligt, hon pratar vitt och brett om allting,
och så är det kul att hon känner igen mej oxå.

Jag får panik, eller det har kännts lökigt ända sen jag tog studenten,
och det är ju ett bra tag sen.
jag har verkligen ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag ska plugga,
kan inte ta körkort fören jag slutat krampa,
får inte bli polis som jag vill för jag är sjuk. världen är bög

Jag vill oxå bli smal, gå ner i vikt.
man blir ju mkt gladare av att gå ner i vikt än gå upp.

känns som att 2010 inte kommer bli mitt år heller.

överochut/ H

Kommentarer
Postat av: Syster

Du har ju planer Hanna, bli polis! Det har du styrka för både inre och yttre. Det är en stor anledning till att du måste börja ta tag i sjukdomen och sluta låta den styra ditt liv. Du ska göra roliga saker och det du vill. Hoppas du förstår! Jag vill bara att du ska må bra. Pussar

2010-01-06 @ 13:44:28
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0