10:13

Jag träffade kära Linda för ett par dagar sen. Mycket trevligt. as always<3
vi åkte hem till henne och fikade och spelade alfapet.
vi var ju inte lika duktiga som elin och hanna är, men vi hade kul :)
sen hälsade jag på farmor en stund, hjälpte henne lite med städning och sånt där.

det är verkligen sjukt kallt ute. eller idag är det "bara" tio minus, men har varit typ 35 minus ute.
jag tog ut våran gran upp igår. själv. var inte lika stickigt och svårt som jag trodde.

Idag kommer mina nya glasögon, känns lite spännande. har inte skaffat nya sen branden.
för någon dag sen letade jag efter ett par raggsockor, men hittade bara en av varje,
så gick med olika några dagar, sen så hittade jag inte dom alls, så då gjorde jag som
ellen och jag brukade göra på klacken;

tog ett par vantar ist.

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad roligt det ser ut med vantarna på fötterna. Jag trodde först att det var strumpor med bollar på fötterna :)

2010-01-12 @ 13:01:17
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0