19:03

I lördags åkte jag hem till farmor och hjälpte henne med det ena och det andra,
sen när jag kom hem hade mamma lagat iordning supergod soppa. (känns som vi bara äter det)
och supergott bröd, med ost inuti. hon är BÄST på att baka bröd<3

sen sa jag till henne att jag tänkte gå ut på jakt efter dagens löpsedel från BT-tidningen.
Mando var nämligen på framsidan på den frn grammisgalan,
så vi klädde på oss och gick ut, det var inte lika kallt som det varit, skönt.
vi gick in på trumpeten, och så frågade jag om jg kunde få löpsedeln;
-åh, men den har vi slängt.
--Va? dagens? har ni slängt den redan?!
-jaa, det har vi, den ligger väl i ppperskorgen där borta någonstans?
--jaha, men då får du visa det för mig och leta rätt på den.

så fick jag den :)

dock är den alldelles knölig, för dom hade ju knölat ihop den och slängt den.
(stört att dom gjort det innan dom ens stängt lix.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0