21:50

Jenny var här igår och hon åt middag med oss.
det var mysigt. sen när hon sa "att hemma har vi, hemma ska vi osv", så kändes det så konstigt.
jag tänkte ju att hemma är ju här lix. jag vänjer mig nog. måste jag göra.
Undrar om jag någonsin kommer kunna säga att hemma är någon annanstans?

Nu tittar jag på;

Helt mysigt barnpogram som vi åg när vi var små :)

Calle, ett av mina barn har blivit så liten och mager.
Även fast jag ger honom dubbelt så mkt, och vitaminer och allt vad dom behöver,
så ser det ut som han kryper för var dag. (samma sak var det med trixi innan han dog, ninans,jennys och min hamster vi hade ihop). så känns som jag bara går och väntar på att han ska vara borta.
det vill inte jag.


Kommentarer
Postat av: Syster

Vilken tur att du tittade på filmen och inte slängde bort den :) Hoppas Calle får leva länge till! <3

2010-01-14 @ 16:35:15
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0