tankar.

Jag sitter och kollar än en gång på "mannen utan öde".
handlar om en pojke som överlevde i koncentrationslägrena un kriget.
jag blir lika arg, ledsen och upprörd varje gång jag ser/läser om sånt,
men jag kan inte sluta se/läsa om det. jag vill inte blunda för det.

hursomhelst, jag fick en flachback(stava?) till en massa minnen,
som inte alls hör hit, men som bara dök upp,
och jag måste få säga det.
som ex;

Peace and Love, 2007

välja musik klockan fyra på morgonen med snygg människa,


få en stor kram av bästa johan och anja<3,


HH, AA.

Lite av mkt,

men så kom jag att tänka på PL 2009, då när jag var sjuk,
och hade så sjukt ont efter hjärnblödningen, och hade feber och skit,
och massa folk bodde hos oss, och massa djurensrätt vänner och jobb, men;

hann träffa söta amanda<3,

mötte kära sanna, alldes efter jag skrivit mando diao bakom oss,


och jag, karim och jonas disskuterade med money brother,
om en grej under efterfesten. (inga komentarer),


och två av djurens rätt kära vänner och jag hade en kväll tillsammans som var helt rolig.

eller när rockbjörnen 2006 var;
, ja, nu fick jag inte upp några bilder, för datorn är helt störd,
men kom att tänka på när jag bytte om helt öppet vid tågskåpen,
på centralen, sen när jag och calle och HIVES Pelle satt och drack champagne,
och när jag och tessan fick "knoppa helt gratis hos mig",
och när vi hamnade på efterfesten hos Giers osv.osv.

Jag har jävligt mkt i tankarna.













Kommentarer
Postat av: Syster

Du har så roliga minnen! Åh, vad fint skrivet av Nina, kul att hon fick ett kort. puss

2010-01-17 @ 15:35:53
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0