tråk

Jag tänkte att jag skulle försöka göra en kort sumering av 2009. 

Januari
började ju absolut inte bra, blev tvångsintagen dagen innan på sjukhus för jag betedde mig elakt mot mig själv, jag minns tt under nyårsnatten så ville jag rymma där ifrån, sa till läkarna att jag skulle gå hem (hade varken skor eller jacka), dom lyckades hålla mej kvar, tur var nog det. det 1 januari 2009, mådde jag fort. dåligt, men mamma kom och hämtade mig och jag med tolv fula stygn mer och en hemsk huvudvärk. hände väl inte något speciell  januari, fick börja om med en av tablettsorterna jag äter,, MJ släppte nytt album, spf spelade på rockbjörnen, jag tog mej till ett samtal hos fredrika, jag träffade Linda, åkte själv till sthlm och gick på Oasis och MJ konsert, spelade i bsm när jag orkade ta mig dit och så fick jag jobba några ggr oxå.

Februari då,mando spelade i direktsänd TV från poppcirkus på debaser medis, och jag pratade både med dom och kristian luuk i TV, fick beröm av mando att jag var riktig. mando släppte oxå nytt album och dom spelade på bengans och signerade, fick oxå träffa edith. Har jobbat en del oxå och lekt en del med Lisan. Gustaf och Samuel fyllde år

Mars Umgicks en hel del med marcus och jocke och co. jobbade en del hos både susanne och på wasa. agnes kom förbi en helg och vi var på MJ på s2, anton var ett svin som vanligt. den årliga och tråkiga drillshowen var, jag var in någon vända till STD (oviktigt), jag tog oxå en sväng förbi min gamla skola och gick runt där typ en halv dag. vi hade oxå någon konsert i falun med BSM.

April spg spelade på s2, jag har jobbat lite, har tränat en del oxå ser jag, minst 3 ggr i veckan ser jag. blev intervjuad i BT om mando av Mirja, sen i slutet av månaden hade mando en liten mini turné i lund, gbg och sthlm. missade spelningen i lund för jag fick ett krampanfall. Jenny och Ninan fyllde år.

maj Konsert med arméns trumkår, dryga förstamaj spelningen då all är bakis och ingen vill spela, björn fyllde år, spf och MJ konsertade togheter en kväll på fryshuset i sthlm, vi hade någon tråkig konsert på stora björn, spf åkte på tysklandsturné. Mj spelade på debaser, jag var hos optikern och fick veta att jag ser ännu sämre, mamma fyllde år, vi hade ännu en dryg spelning i inavelshålan, Hofors. spf spelade i leksand, jag ramlade baklänges i trappen, slog  upp ett stor hål i bakhuvudet, fick hjärnblödning ch fick sy 12 styg, och ligga i uppsala ett bra tag,

juni jag fick plocka ut mina styg, jag klippte även av mig allt mitt hår, för dom hade rakat så ful och ojämnt när dom sydde, så tyckte jag lika gärna kunde vara ful i hela håret i stl. fick göra magnetröntgen i hjärnan, Hanna tog studenten, Lisan fyllde år, Linda fyllde år, Tog en fika med johanna, var på midsommar fest ute i Kyna, frös som en tog så gick och knackade på hos ninas föräldrar, gjorde mig lite och ynklig och sa att ja ville låna en säng. det fick jag. Peace and Love festivalen började oxå, djurensrätt folk bodde hos mig, jag jobbade, jag blev sjuk och fick massa känningar "i ärret", så log bara död hemma under veckan

juli jag gjorde en EEG-undersökning, jag gjorde en till tatuering, hanna fyllde år, jag åkte till uppsala sjukhus för att få en kamera uppkörd från ljumsken till hjärnan där dom skulle kolla, känndes som jag blev drogad och grät som ett litet barn, fick massa smärtstillande, spf och mando har spelat på massa festivaler överallt, gjorde ännu en röntgen, Nina och jag var på premiären av nya harry potter filmen, pappa fyllde år<3 Nina jag och jenny åkte hem till hennes och Hans nyinkäppta hus i säter och lekte med varandra, pappa+

augusti Var ännu en gång till synsam, calle spelade på PL-caféet, CJ fyllde år, spelning på barnens dag, gjorde ännu en tatuering, mormor +

september Jag var in på sjukhuset några nätter,  var och tog ut ännu några stygn, fyllde i mina tatueringar, var på infoträff för försvarsmakten, har spelat i BSM, tagit massa äckelblodprov, jessica har varit här några ggr, och vi har dansat och vinat. victor fyllde år, kristian fyllde år

oktober mando släpper DVD + 39 "aldrig-spelade-låtar", calle fyllde år, var och kollade mina fötter hos ortopeden, fick tilllbaka mitt pass som försvann i berlin för 2 årsedan, Broder Daniel har släppt bok, mando har signering, mamma blir sjuk och åker in på sjukhus, jag går på bio själv och går ut själv, mamma kommer hem från sjukhus, jag åker till hamburg och går på mando, agnes fyller år, rebecca har också hängt på till hamburg, anja und jullan har ny lägenhet, vi går på MJ och jag säger en viss person ett par sanningens ord och jag slår till honom, hamnde i slagsmål under mando konserten oxå, jag och rebecca frågar horor efter nattöppet tatueringsstudio, och jag gör två piercingar, jag fyller år

november jag får mina nya "fötter", mamma åkte in till sjukhuset igen, BMS med gäster konsert, morfar+, farmor fyllde år, jag åkte in till sjukhuset samma dag som mamma kom ut

december träffade sofia för första gången på flera år, julkalendern börjar, det är lucia, man ska handla julklappar, vi har musik i julbrådskan, tomas klär ut sig till elvis. jag känner mig dålig, åker hem, får ett krampanfall och åker ambulans till sjukhuset, åter till synsam, ska skaffa nya glasögon, har inte gjort det på typ 6-7 år. jultomten kommer, jessica kommer hit, det är nyårsafton. ninas bil går sönder och vi fryser i 27 - utomhus


Tråkig och kort sumering av mitt tråkiga liv. Vet massor mer som har fyllt år och jag har gjort massa hannavafan, både bra och dåligt, och ja, har hängt på biblioteket en hel del, osv, osv, osv.
Mitt liv suger.  så jävla mkt.

 


Kommentarer
Postat av: anna

<3

2010-01-02 @ 23:02:25
Postat av: Anonym

Titanic sjönk den 15 april 1912 så du får nog minnas 100 årsdagen om två år i stället.

2010-01-03 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0