.

I fredags tog jag en tur till stan, betalade räkning och fyllde på mobil och sånna där viktiga grejer som måste göras, me det svider i plånboken och förbannar som över att allt ing ska kosta så fucking mkt, och snusk på den som uppfann pengar och priser.

Jag tog en sväng föbi biblioteket, tycker om att sitta och läsa där, eller bara gå runt och låna böcker.
Nu hade jag faktiskt ett ärende, jag skulle hämta en skiva jag reserverat och så lånade jag lite böcker;

En om epelepsi, en om Titanic och dom sista bilderna som tagits,
en självbiografi som en kvinna skrivt om sin hemska uppväxt,
och en självbiografi, som Anne Franks syster skrivit,
från koncentrationslägret, och så lånade jag skivan; När månen går med långa ben :)


och så köpte jag en klänning på lindex.
det var halva reaapriset, och jag köte ett par rosa strumpbyxor.
Klänningen är förstor men om man syr upp och gör om banden lite,
så blir det nog bra, lite Marilyn Monroe stuk över det.

Jag köpte oxå en skiva till mamma, Bob Dylan,
hon blev jätte glad. det tyckte jag var kul :)




Imorgon har jag lite Mando Diao ärenden att göra.
//HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0