mando stuff

I torsdags så grejade ju jag med lite mando stuff för hemsidan.
Bilderna är ganska suddiga, men det ska iaf föreställa meningar från mando texter,
och sen deras hemsidenamn under.
Jag hade fått i uppdrag att sprida ut dom lite här och var.
här är några av ställena jag lämnade dom;


På bilar,


På PLCafét,


I en låda på ett info bord på city gross,


på en anslagstavla på sjukhuset i falun.

Det var några av alla ställen jag var på. (var på fler cafeér oxå, och synsam bla)
Så nu hoppas jag att mando blir nöjd och glad,
och  måndag fyller världens bästa Gustaf år<3
Jag pratade lite med Kerstin och vi bestämde att jag skulle komma förbi hos dom imorgon,
med presenten som jag har till honom, så kunde dom ge den när dom träffar han.
snällt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0