ont i navelen. (det som är kvar.)

Idag när jag dushade(stava?) så hände en grej.
Jag stod där och så plötsligt så känner jag att något ramlar ner från mej.
först tänkte jag; "va fan, ramlade en tand ur?!!"
sen; "snälla gud, säg inte att det var mitt navelsmycke".
Så jag tittar ner på golvet och vad ser jag, jo denna;

Såklart var det mitt navelsmycke, jag trodde först att det typ bara "ramlat löst",
men så känner jag runt navelen, och känner att det inte är som det ska,
så jag tittar motvilligt ner mot navelen, och vad ser jag?
jo detta;

smycket hade lix "åkt igenom skinnet, och "slaffsat" sönder hålet.
Fan oxå, jag kände på mig för några dagar sen att något skulle hända.
men ja, nu får jag ett fult ärr ovanför navelen ist. kul.
men jag vill ha en ny piercing, så jag tänker göra en ny,
fast "under" navelen.

Kommentarer
Postat av: Syster

Men usch vad otäckt! Du måste vara rädd om dig Hanna. Du får inte göra någon ny förrän det där har läkt. Du var antagligen allergisk mot smycket och din kropp tålde inte att det skulle sitta något som egentligen inte är normalt att ha i kroppen.

Nina som svimmar mycket ska nog inte se det här. Håll såret rent så det inte blir någon infektion nu när det är så stort sår! puss<3

2010-01-18 @ 20:13:06
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0