Jan.

Jag har börjat vänja mig nu att ingen vill träffa mig.
som idag ex,
först så åkte jag och mamma in till falun,
för vi skulle kolla hur det var med mina kramper/epelepsi osv.
tydligen så var allt "mycket bra!"
sen så fixade vi med linser,
och sen handlade vi massa goda grönsaker och rotfrukter,
att göra soppa och gratänger av. mamma och jag äger på det <3
sen så åkte mamma till jobbet, dom dröjde 500 år inne på synsam,
men jag gick och skulle styra upp nytt ID kort, och nytt körkort,
men så klart hade jag glömt lappen så jag tog bussen hem (gratis, tack vara sjuklappen)
och tänkte fixa håret och så, så man ser någorlunda okej ut på korten,
men så kände jag att "yran/svimningen" var påväg,
så jag la mig ner och tittade på skräckfilmer kanske en timme,
sen styrde jag upp hannavafan hår och tog bussen in till stan och så skulle jag ta foto.
herre gud vad löjligt det kändes!!!,
jag ville ta om två ggr,
och sen när jag sa att jag tyckte det såg dumt ut när håret stog ut värsta mkt på ena sidan,
men inte andra, det måste ju vara jämnt lix.
han bara skratta och sa; "ja, ni kvinnor och brudar!, haha, ja det är ni, ni gör så! :D" typ nått sånt,
då blev jag arg och började käfta emot, så det slutade med att jag fick en någorlunda bra bild.
(jag ser SKIT FET UT!) hakan väller fram, dom bara skrattade åt mig, och sa att det dög.
jag orkade inte bry mig. sen gick jag till banken och skulle få nytt kort.
jag ville ju ha min gammla bild, men det fick jag så klart inte,
så jag fick lov att ta fettobilden.

sen så skulle jag hem,
men jag hade en del kära vänner som jag ville och behövde träffa,
jag ringde och sms samtliga och sa att jag satt på PL cafét. fick jag något svar? INTE!

När jag satte mig på bussen hem fyra timmar senare efter väntan så grät jag och hade ingen lust att gå av,
så jag åkte flera "rundor" med 601 tillslut, så sa dom att det var "happy hour",
så man åkte gratis, men nu har du åkt "lite för mkt."
skit samma!
Jag orkar inte bry mig.

mötte Jan i förrgår. (som solen för dom som aldrig sett den.)

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag är så otroligt besviken på alla "kompisar" som bara sviker. Jag blir så himla ledsen! :'(

2010-01-29 @ 22:57:00
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0