03:22

Lägg av och ljug förfan Magnus!
Jag sa till dig att jag tyckte du verkade vara en bra vänn.
jag trodde på dig. jag lyssnade på dig.
Var alltihop lögn du sa?
men sen nu när du sa att du sagt till folk att jag var din flickvänn.
FAN-I-HELVETE!! vad jag blev besviken på dig.
fan för dej att säga så!!!!!!!
Jag sa KLART OCH TYDLIGT till dig att jag såg dig som en vänn. Har bara sett dig som det.
trodde jag kunde lita på dig, men det kan jag inte.
du har förstört allt!! om det någonsin har funnits en kompisrelation mellan oss,
så kan du vara säker på att den är DÖD för LÄNGE SEDAN!
DU! HAR FÖRSTÖRT DEN!

känner mig:
äcklig,
utnyttjad,
förstörd,
lurad,
ledsen,
bedragen,
förbannad och JÄVLIGT ARG!



Kommentarer
Postat av: Syster

Han är inte ens värd de värsta orden och tankarna. Jag är så glad att du vars å stark igår! <3<3<3

2010-07-08 @ 08:06:37
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: lena

c'mon girl, calm down, keep yourself together n get a life!

2010-07-08 @ 20:45:24
Postat av: OMG.

Jaha. Big deal..?

2010-07-09 @ 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0