igelkott.

I fredags så var kära sis hos mamma und mej.
Jag vill bara att du ska må bra Jenny<3
ÄLSKAR dig otroligt mycket! vill att du alltid ska finnas här.
vi åt lite god middag som mamma lagat, men ingen av oss, var så sugna.
det var sjukt gott! men vi åt knappt något, för alla kände sig berörda av allt som hänt senaste tiden.

senare på kvällen träffade jag Marcus.
Hur trevligt som helst! och jag höll i en igelkott!!! det gjorde min kväll!!
HAHA!,
men seriöst, jag och marcus satt i "min" park och helt plötsligt,
så kommerer det något springandes över gräset.
det som slog mig först, var ett marsvin, men sen såg man att det var en igelkott.
vi gick efter, jag lyfte upp den och höll den i famnen, som jag brukar hålla mina marsvin.
det kändes ungefär som man höll i en sån där nåldyna.
det var inte vast allt.
igelkotten var nog räddare än jag.
men nu har jag gjort det iaf. jag har träffat en igelkott :D

Kommentarer
Postat av: Syster

Tycker det var så gulligt och du var så glad när du berättade om igelkotten:) jag hade aldrig vågat ta i den. jag är glad att du bryr dig om mig men tänk på dig själv också. dig kan man rädda men mig går det inte, för jag är inte ensam om det här:'( Det lät mysigt med hembakat bröd och tomatsoppa men aptiten finns inte där. Kanske att vi kan äta det snart ändå. puss

2010-07-20 @ 10:15:45
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0