tyik

Just nu orkar jag inte, eller vill inte skriva om PL.
blev helt wierd.
har bara tänkt på min kära sis<3
hamnade i sjukhustältet för jag inte ätit något på två dagar,
och var påväg att svimma längst fram på mando. men fick hjälp.
mkt har jag missat, och mkt som jag igentligen inte behöver vara ledsen över,
men jag är det.
jag försökte resa mig där i sjukhustältet, och gå där ifrån.
jag kunde ta två steg, sen ramlade jag ihop.
mamma kom en stund.

skit i det. imorgon ska jag till polisen, och ett antal andra ställen.


jag skickar massor av stora hjärtan och kyssar till min älskade sis!!!!!<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Syster

Hoppas det går bra imorrn! Ring om det är någonting. Tack för att du bryr dig. <3<3<3

2010-07-04 @ 21:17:19
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Hoppas det går bra imorrn! Ring om det är något. Tack för att du bryr dig <3<3<3

2010-07-04 @ 21:18:10
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0