ABC. mer.

jag var ju typ den enda som pratade, och på slutet så var det två st. som började prata,
efter att dom sagt till mig att jag var bra, dom vågade efter mig. nått sått.
jag blev så ledsen när jag rev upp allting, så jag sprang ut därifrån,
så kom det en av dom som hade det/jobbade där efter mig och frågade om jag ville gå enskilt(stava?),
men det ville jag inte, jag ville bara andas, torka sminket och förklara varför jag gick ut.
Jag tyckte så synd oom dom som satt där inne, jag ville hjälpa alla.
(precis innan så hade jag sagt att jag tänker på alla andra i första hand, och struntar i mig själv.)

hon som kom efter försökte förklara för mig;
"att det var precis det här du tog upp nyss.
ta hand om dig. du är i första hand hos dig" (osv, osv)

Men jag kan inte.


jag bara sitter här och tänker på alla.
Jag bytte ämne oxå, bara för jag ville få ur mig massor,
och så tänkte jag att dom andra kanske börjar prata.
Och dom som "hade det", typ tittade bara på mig efter att dom sagt något,
som att dom förväntade sig att jag skulle svara/kommentera.

Jag mötte Fredrika i korridoren och jag blev SÅ glad!!
Jag tycker om henne så mkt. hon är så snäll.
trodde hon skulle vara med, men det var hon inte.


Nej, nu tänker jag gå ut och röka.
ÖVEROCHUT//HH

Kommentarer
Postat av: Syster

Det är precis som dom säger. Du måste tänka på dig själv i första hand, sedan är det bara ett plus att dom andra känner sig mer säkra när du är i närheten. Hjälp dig själv först Hanna, innan du (om du nu måste) börjar hjälpa andra. <3<3<3

2010-06-24 @ 09:30:19
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0