bilder från sthlm und mando osv.

såklart så glömde jag kameran i skåpet som jag und Lisan låste in våra grejer på grönan,
så har inte fått bilder på mando och när gus fick sitt kort,
men ni får njuta ändå.

påväg ner till sthlm und mando. hann precis med tåget.


på vägen ner träffade jag denna underbara tjej.



hela hon var så otroligt snygg, kolla håret!! helt galet fint!!<3


det blev ju stopp under resan, skulle varit framme 16:16,
men kom fram 19:16, det hade hänt en olycka, vi fick ta så mkt
kaffe, te, vatten osv vi ville, så vi gjorde det :)


vi fick vänta LÄNGE! så jag tog en lucky. efter ett tag så valde vi att ta
ett annat tåg/pendel in till centralen. det gick bra. var en av oss kom
dit vi skulle :)


MANDO väntar<3


underbara Marcus mötte mig och vi styrde upp allting. tack. <3


vi mötte upp min kära Lisan<3<3<3<3

sen så hade jag såklart glömt min kamera,
så det blev inga kort från mando, backstage, frittfall, resten av karusellerna osv.
men kul hade vi verkligen!!!!!!!! allihopa :) 



dagen efter, trött snyggMarcus,
sönder slagna knän, blåmärken osv,
men kul har vi haft! det är huvudsaken!


Jag var oxå trött.


en olycka som hände i all hast. (marcus you know ;) )
nu har det börjat blivit blått.
fattar inte varför.


fick en del blåmärken oxå.
hr är ett av dom "små".
men det får man räkna med när man är på konsert.






Kommentarer
Postat av: Lisan

vi tog ju bilder på oss två också som också måste vara med !!!!!

2010-06-11 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0