får skylla mig själv.

har varit vacken sen ett. jag får skylla mig själv. vaknade vid tre på eftermiddagen av att Jenny kom ner och lät sur över att jag sov, så blev jag sur för hon lät sur och så blev jag sur på mamma för att hon var sur på mig för att jag inte gått upp. hon kunde väl ha väckt mig!

så nu sitter jag här, jag hade ändå mardrömmar, så är hellre vaken.

Jag skulle ha hämtat ett paket igår, men glömde helt bort det,
hoppas det ligger kvar imorgon oxå.

nu är jag trött på att vänta på mina pengar. och min biljett
och jävligt trött på jävla borlänge hotell som inte låter mig hämta mina saker.
"men det är ju inte du som bott här, du har inget med det att göra".
men va fan, då kan jag väl lika gärna få hämta mina saker.
sist när jag var där, så svamlade hon om att först så var det hos polisen,
sen på hotellet, sen hos polisen osv, osv. jag orkade inte bry mig.
Jag tänker fan idag gå bort till polisen och säga att dom får fan förklara för mig.
annars bryter jag mig in.
(lite komiskt i det hela är ju att polisstationen ligger mittemot.)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det är inte lätt med sömnen här i landet, Alltid får man skylla sig själv. ;)

2010-06-23 @ 10:46:01
URL: http://nian.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0