midsommar

Igår åkte jag ut till storsund och firade midsommar.
innan hade jag,mamma und agneta firat lite.
Det var meningen att jag och Markus kulle åkt, men båda glömde bort att höra av sig till varandra,
så det blev att jag åkte själv. (fick ett väldigt bra snack med en av min systers kompis pappa,
fick tom. en kram och han var så snäll. tack.) jag var hos Ninan en stund. det var riktigt trevligt :)
verkligen, så mysigt. sen följde Ninan bort till  Udeen. (jag ville ha sällskap.)
där träffade jag på massor av vänner som jag VERKLIGEN! saknat mkt.
flera sa att jag var så fin och att det var kul att se mig. jag blev glad av det!
jag stannade inte så länge, typ till ett tror jag. sen vinglade jag hem till ninan,
så fick jag sova i rebeckas gammla rum. helt mysigt!<3

jag och ninan vaknade rätt tidigt, så vi satte oss ute på alltanen och åt frukost. helt mysigt!
jag lyckades (som vanligt) tappa min mobil, så vi gick dit och kollade efter den.
vi hittade den. nertrampad i lera.
men gud och björn dixgård var på min sida igen. den lever!!!!!!
den har verkligen nio liv. säkert mer.




jag fick många komplimanger. jag blev glad.


mamma hade gjort en fin krans till mig.


agneta fota.


träffade kära Tove<3 bla.



Kommentarer
Postat av: Syster

Vad roligt att du hade det bra :)

2010-06-28 @ 07:06:20
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0