17:24

Jag är way much förvirrad.
just nu.
eller jag vet inte.

har sjukt ont i magen.
som vanligt.

jävla fan.
måste beställa tid för att dom ska kolla vad det är.
fast igentligen vill/orkar jag inte.
dom har verkligen kollat igenom hela min kropp.
"allt är fint och perfekt som det ska! inget fel på dig!"
det säger dom varje gång.
minns en gång när jag var på akuten, jag ville ut och ha luft, så satt det en tjej utanför,
lika hopkurrad och böjd som jag. jag frågade hur det var och varför hon grät.
hon berättade att hon hade sjukt ont i magen.
så drog vi våra historier.
det slutade med att båda grät, och höll om varandra.
vet inte hur det gick med henne.
men hoppas hon fick hjälp för sina magsmärtor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0