20:20

Har inte skrivit på länge.
Har inte haft någon dator,
eller jo dator har funnits, men inget tangentbord.
någon hade slagit sönder det. (det var inte jag)
Men nu har det kommit hem ett nytt.

I måndags. (3 maj alltså.),
var jag ,sis, mamma och farmor och köpte blommor,
och planterade hos pappa och hos mormor&morfar.


pappa


Morfar&Mormor.

Efter det så följde jag med farmor hem en stund.
vi var båda lite hungriga, så vi bestämde oss för att göra varsinn varm smörgås i ugnen.
Efter ett tag när jag satt på ugnen, så kände jag hur det började lukta konstigt bränt,
så jag böjer mig ner och kollar, och då ser jag att jag glömde ta ut knäckebrödspaketet.
(ett sånt där stort runt paket, farmor har det där för det tar minst plats.)
rent ut sagt: fort som FAN! slänger jag upp luckan och tar ut knäckebrödet.
det hade börjat tagit eld i papperet. jag börjar gapskrika, och på mindre än en sekund, har jag slängt ner det i diskhon, och sprutat över massor med vatten. mitt hjärta sitter i halsen, känns som jag ska spy upp det, och jag åker direkt tillbaka i minnet, när jag står på taket.
Efter kanske en halvtimme, så andas jag fort. häftigt och man hör nästan hur mitt hjärta bultar.
Farmor försöker ännu en gång lugna ner mig, säga att inget hände, att hon knappt hann reagera vad som hände, för jag var så snabb att släcka allt. det kunde gått jävligt illa, men allt gick bra. denna gång.

I lördags(8 maj alltså) så gick jag till biblioteket på casting, till en film som ska spelas in i blge.
där var oxå hanna, så vi gick och fikade efter. mkt trevligt<3<3


för en stund sen var Jenny här.
har redan glömt varför.

min mage gör sjukt ont.

snart är det Peace and Love.

Kommentarer
Postat av: Syster

Det var väl i måndags vi planterade blommorna, för en vecka sen? :) puss

2010-05-11 @ 20:32:15
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0