23:24

Första gången när jag såg mamma gå och äta rå lök som om hon åt ett äpple, men jag så sjukt förvånad.
sen när jag såg att hon gjorde lika med vitlök, så trodde jag bara att allt var ett stort skämt eller nått.
men inte.
och vem har inte börjat att äta rå lök bara så där nu? jo jag.
låter konstigt att säga, men det är gott.
haha.
intressant. antecknar ni?

på fredag ska calle spela i falun. jag tänker gå då.
med eller utan sällskap. jag vet typ knappt var det ligger,
har bara varit i kålgården en gång, för snart 7 årsedan.
inte roliga minnen.
vi skulle bli nollade, och det sista vi skulle göra vara att gå på led,
med ögonbindlar, och bara hålla i ryggen på varandra. jag gick sist i ledet.
treorna lovade att vi inte skulle gå in i något,
eller snubbla osv.
visst, tjena!
jag gick rakt in i ett träd, svor som fan, blev sur,
och slet av mig ögonbindeln. alla var typ ett tiotal meter framför mig.
dom märkte inte ens att jag saknades.

blandat blev detta inlägg. allt från lök,vitlök,nollning och calle

nu tänker jag dricka te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0