anfall. igen.

Jag fick ett epelepsi anfall inatt.
ett par timmar bara efter jag lagt mig.
kände hur det var "påväg att komma",
så jag gjorde som jag brukar göra när jag känner att det "är påväg",
la mig ner, andades djupt, tänkte på mando osv.
tydligen så fungerade det inte denna gång.

när jag "vaknade upp ur krampen", så visste jag inte vart jag var.
jag gick upp till mamma och väkte henne.
frågade flera ggr, vart jag var, hade jag varit på sjukhus, massa konstiga saker.
som vanligt som alla tror, så trodde mamma jag tagit droger,
tydligen såg jag hög ut.
hon gick ner med mig, och jag frågade samma sak flera ggr.

efter ett tag, så kom minnet tillbaka.
och jag förklarade allt för mamma.

Det som jag tycker är jobbigast med detta är att varje gång det händer, så tror mamma/Jenny/läkare/ambulansförare att jag tagit droger.
en gång kom det tom två poliser till sjukhuset, för dom hade fått upplysningar" om att jag hade tagit amfetamin, och jag var minderårig osv osv. (det var innan jag fick bekräfftat att jag hade epelepsi.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0