calle och lisan

I fredags spelade calle på PL-Caféet.
jag och lisan tog en sväng förbi där.
det var hur bra som helst! verkligen<3
Josef och edith var oxå där.
Josef visade mig sin fina teckning han gjort till calle,
Edith tog tag i mitt finger och stoppade in det i hennes mun.
och sög på det. jag gillar inte barn dreggel, men
mamma och kerstin tycker jag ska ta det som en komplimang.
helt jätte trevligt att träffa dig lisan<3
vi ses på grönan med mando!<3
känner mig supertrött, måste lägga mig snart,
ska bara lägga upp lite bilder från fredagen;


Lisan<3


det var ganske mkt folk där. jag såg knappt något där vi stod,
så jag ställde mig i en soffa ist.


Har fort. inte kommit på vad det betyder som calle skrev på min tidning.


vi tog en sväng förbi liljeparken oxå.


vi hade riktigt mysigt. och ja, jag har randiga trosor på mig.


sen gick lisans buss.
tack för en mysig kväll. as always, vi ses på grönan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0