Hannabola<3

Igår träffade jag min kära Hanna<3
åh vad det var trevligt! verkligen!
blir allt lika glad och på gott humör när jag träffar henne.
vi pratade om allt.
hon är den som jag kan göra det med.
från skratt,gråt, allvar osv.

måste bara berätta när jag skulle ta mig till stan.
jaghade lämnat cyeln istan igår,
så tänkte att jag skulle gå in, men sen så såg jag att klockan var för mkt, så då tänkte jag att jag tar bussen istället, och då såg jag att jag inte hade busspengar. damn! så stog jag där och visste inte vad jag skulle göra.
jag gick till granntanten, plingade på;

tanten; (surt) jaha?!
jag; öhm...hej...,ja det är jag som bor alldelles här bredvid, dotter till Kerstin Filipsson
tanten;(helt glatt och snällt) MEN HEJ!! vad roligt!
jag:hehe..mm, du skulle jag kunna få låna din cykel in till stan?
tanten; Ja men visst!! självklart! ja, man vet ju aldrig vilka figurer det är som ringer på nu förtiden.

sen när jag kom tillbaka med den var hon ännu trevligare, fick tre kramar och en puss på kinden. (jag var så välkommen så att låna den flera ggr.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snällt av henne! Var det tanten som bor precis bredvid er? Puss

2010-05-27 @ 12:33:23
Postat av: Jenny

Vad snällt av henne! Var det tanten som bor precis bredvid er? Puss

2010-05-27 @ 12:33:57
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0