I AM SO ME

Allt är verkligen helt sjukt drygt jobbigt darin osv.
just nu iaf.

tidigare ikväll, så spelade I AM SO ME, på PLcafeét.
Jag kände igen namnet, och jag gissade att dom komfrån gagnef eller djurås.
hade jag inte rätt? jovisst.
och såklart så hade jag sett dom ett antal ggr förut,
men nu ikväll så blev jag helt fashinerad(stava?) av gitarristen.
jag satt och målade naglarna, men mörkröd färg, samtidigt som dom spelade en låt.
kändes som om jag var ointresserad, men absolut inte. varannan sekund så tittade jag på dom, och sen naglarna, eller hur man ska förklara.
och en sak till!
Jag träffade på en helt underbar tjej. hon satt bredvid mig.(ellar jag gick och satte mig bredvid henne, för jag tyckte hon såg så underbart söt ut). vi började prata, och det slutade med att vi satt kvar på cafeé´t efter dom stängt, och vi bestämde att vi skulle ses nästa helg.
helt kul! :)
appropå(stava?) han som spelade gitarr, jag tyckte han hade så sjukt snygga skor, så jag frågade vad han fått tag i dom, och om det inte fanns i min storlek.
som vanligt, så hade han fått dom av sin morfar, eller om det var farfar.
(Ibland önskar jag att jag har fötter som gustaf,björn,calle,vic osv. har).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0