lite.

I fredags Bjöd sis och Hans på grillmiddags henne hos dom.
Det var jättetrevligt. längesedan jag hade, "roligt" på en middag.
känndes som jag satt mitt emellan paren (sis och hans),(ninan och anton),
men det var himmla kul.
jenny hade gjort jättegod potatissallad och fetaostsallad,
jag grillade sån där ost som är svårt att uttala(tycker jag).
vi spelade en del spel oxå, massa roliga barndomms minnen kom fram då xå :)
det bjöds på gott vin oxå.
en väldigt trevlig afton.
får bli lite bilder i ett annat inblägg.

I lördags fotade jag calle på seasidefestivlanen. (bilder kommer senare)
han var lika bra, as always.
han spelade halv tolv på natten, och jag skulle vara där vid två på förmiddagen.
men dom skickade hem mig igen vid fyra, för jag satt på en stol, var kritvit i ansiktet
och såg ut som en zombie.
jag sa ajg har feber, migrän och ont i halsen, men det är ingen fara.
men dom sa åt mig att åka hem, sova några timmar, sen komma tillbaka och fota.
kände mig fort. asdålig, men man säger inte nej till en Norén eller Dixgård.

Idag(söndag) så sov jag till halv tre, vaknade kallsvettig hela tiden.
nu sitter jag här lika kallsvettig och typ migränaktig huvudvärk.
är typ femte gången jag går upp och ställer mig i iskallt rinnande vatten.
måste lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad bra att de sa åt dig att åka hem och vila. Tur att du gjorde det! Det var ju så varmt ute så annars kanske du hade svimmat. Tack för i fredagsm det var jättetrevligt och roligt! Pussar

2010-05-24 @ 09:35:34
Postat av: Jenny

Vad bra att de sa åt dig att åka hem och vila. Tur att du gjorde det! Det var ju så varmt ute så annars kanske du hade svimmat. Tack för i fredagsm det var jättetrevligt och roligt! Pussar

2010-05-24 @ 09:36:00
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0