mammas födelsedag med sis, mamma och farmor.


Dagen D. Ja, alltså våran kära mamma<3 fyller 55 år. (hon gjorde det 26 maj)
jag gjorde en tavla med det hon gillar.;
dvs; solros,trädgårdsarbete, roser, att sy, bild på döttrarna(hoppas hon gör det.)


blommor mamma fick av mig.
(och jag var bara tvungen att få med mando koppen)


min kära sis och jag ska styra upp kalas till mamma.


vi ordnar kalasmat och snygga blommor och god efterrätt.


mamma hade snygg dagis tröja, hon fick fina blommor.



jag dukade fint, städadte hela huset och blockade blommor att sätta överallt :)



sis hade köpt många presenter till mamma


mamma fick många fina blommor och presenter.
och maten älskade vi!<3


sis und ich.


H und J.
Jenny, hälsa Hans!!! <3


jag och mamma


mamma fick blommiga trädgårdsvantar av jenny.


jag och farmor


Sis och jag styrde efterrätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0