22.

jag blev 22.
trodde ärligt talat jag inte skulle bli det.
det blir bilder, vet inte vad jag ska skriva;


mamma kom och sjöng, och hade presenter,
jag tycker alltid det är lika mysigt som när man var liten.


fylla-år-frukost :)


fin väska, med presenter i. (det var skor på väskan :))


fick ett fint kort och en present från Naemie(farmors syster) från australien. :)


fina kort och presenter jag fick, väckarklockan är ett stort plus,
eftersom jag aldrig hör min klocka, den här låter verkligen illa,
så tror jag kommer vakna av den. och titta på den snygga koppen med en sko på!,
hur snygg som helst!!


mamma styrde upp värsta fina lådan med marilyn monroe och paket i,
sånt gillar jag. mkt.<3<3<3


mamma styr mat, och alva i bakgrunden.


fick två guldörhängen av mamma, som hon köpt när hon fyllde arton.
jag satte en av ringarna på hjärtat som jag fick av pappa, så jag ville "visa" att dom hör ihop,
men det låtsnade (stava??) så jag får ha dom med mina armband.
men så fint att det hör ihop. <3


det är typ tradition att vi har en pumpa med ljus i, när jag fyller år.
i år blev den inte stor. det blev ingen alls faktiskt. vi fick köpa en.
men iaf. såhär blev den. alva ville vara med.


jag sa till mamma att jag ville ha en "snygg" marsipan tårta.
mamma gör ALLTID snygga tårtor, men jag ville ha en verkligen snygg,
kolla vad det blev!! :D marsipanskor!!! hur snyggt som helst!!!!! :D :D :D: D



bordet.


min fina sis och hennes Hans kom förbi.


alla bilder blir i oordnining, skit samma. jag bryr mig inte iaf.
här är iaf den goda pumpasoppa mamma lagade.


jag bakade massa bröd oxå.


fick en del fina blommor <3


det är ju inte klokt, men jag fick denna av Jimmy.
helt sjukt snällt. <3

Kommentarer
Postat av: Syster

<3<3<3

2010-11-16 @ 06:55:19
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0