alborgen.

dagen innan min födelsedag, så hade jenny och ninan ordnat med en överasknings grej för mig.
(första gången under alla år vi känt varandra, vi har alltid gjort överaskningar när dom andra fyllt år, ja, jenny, nina och linda. men aldrig gjorde dom något för mig.) nu kanske dom ville lätta på sitt samvete. vad vet jag.
strunt samma, det var allafall en helt sjukt kul dag!!! var längesedan jag hade så otroligt roligt :D:D
Camilla och mamma var oxå med. det var kul! jag räknade ut innan vart vi skulle ^^ det är ett ställe som heter alborgen, typ som fånfarna på fortet. skitkul verkligen :D

nu hamnar nog inte alla bilder i rätt ordning, en spelar roll;

alborgen. flera årsen jag var där sist, så hade glömt allt.


ser ut som vi kommer från något slags hem för lite wierda personer. HAHA xD


här skulle man trycka på knapparna på väggarna i rätt ordning, så dom spelade blinka lilla stjärna.


"så ska det låta"


minns inte riktigt vad detta var, men tror man kastade in bollar i hålet där på väggen, och så skulle vi andra styra dom, "i ornding". eller nått sånt, eller så var det som flipper.


här kryper vi i en kolsvart labyrint och letade typ en kod/rebus.


här skulle man låta som ladugårdsdjur samtidigt.


här var jag helt säker på att jag skulle ramla rakt ner och bryta nackan,
mamma var typ vigast av oss :)


här kryper hon genom "spindelstället-banan"


Jenny in actien, vid, som vi vid slutet kallade det "föda-barn-banan".
haha! det var så kul.


inte nudda golv.

det var högt. och roligt ^^


akta krokodilerna.


trampa på knapparna i rätt ordning.


balansera upp och ner, hit och dit osv.


bara för att :)


livsfarligaste banan av alla. det var en sånn där stock som snurrar,
man trodde ju inte att det skulle vara så fort som på riktiga fångarna på fortet,
men...


..det var det... och det kändes som man dunsade ner på betong golv.
jag har fort. stora blåmärken över halva vänster lår,
svulle och blå i nedre delen av ryggen.


gänget :)

okej, jag förklarade urusellt hur banorna var, låter urtrist, men åk dit i stället!
man blir barn på nytt :) gå in och läs på min sis blogg http://www.jennyfilipsson.blogg.se
hon gjorde det bättre.


vi avslutade iaf, en fantastiskt rolig dag, men en super god sallad sis gjort.
det var meningen att vi hade tänkt gå ut på kvällen men, alla var så sjukt trötta.

men tack för en mycket rolig dag jennyn, ninan, mamma und camilla!
<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0