"han på bussen"

vet inte om jag skrivit om detta,
men gör det nu iaf, och sen om allt annat.

jag var påväg in till falun för att träffa fredrika. vad var det, ett par veckor sedan, eller något sånt.
så när jag stod och väntade på bussen, så såg jag en kille, som hade värsta snygga stilen jag gillar,
såg typ ut som en ung johnny cash. sen när min buss kom så såg jag att vi skulle på samma buss.
han satt några säten framför mig, sen efter ett tag började jag tänka att jag kan ju inte bara sistta och stirra på hans rygg, så jag tog fram papper och penna och skrev typ; "hej, jag tycker du är vacker, har du lust, så kanske vi kan ses, ta en fika, eller vad som helst". så skrev jag mitt mobil nummer, och min mejladress. sen gick jag bara fram till honom och gav lappen, jag sa bara "här".

han tog kontakt med mig, jag blev glad. han blev glad,
nu har vi setts ett antal ggr, det blir roligare för varje gång :)
så igår så skulle vi gå och sen SAW 7 på bio, och det var 3D.

innan så hade jag lovat att bakat bröd och styrt upp tomatsoppa(min speciallitet).
Jimmy kom hit, och vi dukade upp och gjorde iordning allt, vi hade oxå styrt upp drinkar,
vi blev värsta sena till bion, men vi hann,
men sen typ efter en halvtimme så började jag känna mig svimmfärdig,
trodde jag skulle få ett anfall, så vi gick ut och satte oss. påvägen ut så såg vi att någon ställt ifrån sig, en helt full, popcornkorg, eller vad man säger, vi tog den.
 
det var ingen personal när vi satte oss och "vilade",
sen tog vi varsinn drink och åt av dom goda popcornen,
sen började jag prata om att jag ville ha senaste harry potter affishen(stava?!!)
och jag började prata om filmerna som bill skarsgård är med i, att jag ville se dom,

samtidigt så kom det ut en som jobbar på bion,
så jimmy gick och frågade om dom, jag fick en med bill skarsgård, och harry potter får jag senare :)

tack för en jätte rolig och trevlig och underbar kväll, natt kära du, som r "han på bussen" ;)  ^^


Kommentarer
Postat av: Syster

Du är så himla modig<3

2010-11-04 @ 18:32:55
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja verkligen! :D

2010-11-04 @ 22:28:51
Postat av: Agnes

Verkligen! att du vågar! Skulle jag aldrig göra :)

2010-11-06 @ 18:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0