jävla fan för mkt just nu

just nu är jag förbannad och irriterad på folk som inte hör av sig.
jag blir både ledsen, arg och känner mig "strunta-i-henne" och förnedrad.

jag vet inte hur många gånger jag hjälpt personer som inte mått bra,
haft problem, eller bara som vill gråta ut hos någon osv.
har jag fått något tack(eller vad det heter) tillbaka? NEJ!
jag blir så ledsen, bryr mig bara om alla, utan mig själv.

nu kommer väl någon anonym jävel skriva att jag ska sluta upp med det,
och ta tag i mina problem ist. så jävla lätt är det inte.
jag har ALLTID tänkt på alla andra i första hand,
typ som på dagis, någon kanske inte hade en spade, då gav jag min.
sen har jag alltid käftat emot mobbare och sånna som retade folk.
fyfan vad jag hatar sånna människor.

jag vet själv hur det känns,
vet inte hur många ggr, som mina så kallade "bästa vänner" frös ut mig och struntade i mig,
för att jag hade kläder som inte var "inne",
då var det bara kläder från JC som gällde,
men det hade inte jag.

det jag mest är ledsen och besviken över,
är att det är så jävla många (som inte förtjänar det) som glider in på bananskal på så många spelningar med MD,SPF osv.
jag har lyssnat på dom sen dom började,
jag kan inte räkna alla spelningar jag varit på med dom.

dom har hjälpt mig jätte mkt, ibland backstage så pratade vi en massa,
dom var värsta stödet efter branden och när jag berättade att min pappa hade dött i canser.

nu gråter jag bara. fan i helvete för allting.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer Tångfelt

Du har ett tack ifrån mig iallafall, och det kan jag stå för. även fast man varit lite halvskum dom gånger du varit helt underbart snällt och haft ett öppet hjärta att tala ut till. kram från en klasskamrat

2010-11-08 @ 11:59:19
URL: http://anirev.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0