massor

jag är arg. hade masssa kort på min systemkamera, men kortet har dött. jävla fan oxå. ursäkta för att jag svär så mkt, men jag är arg. uträttade ärenden med sis, (inte idag), hoppas det funkar denna gång. jag har fan inte råd med en advokat. sen gick vi till skomakaren, man är helt bäst!!!! när jag lämnade in mina skor så sa han att dom inte gick att fixa, men när jag fick tillbaka dom var dom snyggare än när jag köpte dom. han är så jävla bra!!! och snygg och trevlig!! jag har varit på BSM oxå, och styrt upp allt, kändes bra. sen har jag träffat jimmy ett antal ggr. han gör mig väldigt bra, så jag hoppas han vill ses mer. jag är så förbannad över kortet till systemkameran. det fanns massa bilder där.

jag får väl önska mig i julklapp; nytt kort till systemkameran! (intresabt, anntecknar någon??)


imorgon åker iaf  vi (ni får veta sen vilka) till sthlm och är med i så ska det låta

över och ut// HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0