blandat. hatar

kom att tänka på (pga. alla inlägg jag skrivit innan), appropå att jag vill bli polis.
när jag stod utanför huset och väntade på Jimmy, så körde det förbi en polisbil.
dom stannade och frågade om jag behövde hjälp, eller om dom skulle köra mig någonstans.

jag fattade inte varför dom frågade, men det var tre poliser i bilen, två män och en kvinna,
kvinnan såg att jag grät och hon frågade om jag ville sätta mig i bilen ett tag. det gjorde jag.
och jag drog hela/alla story/stories jag varit med om, allt från branden, pappa, våldtäckten, min sjukdom osv.
och så sa jag att jag verkligen ville bli polis,
då fick jag det bekräftat,
jag kan inte bli det.
alla tre sa det.

är fort. jätteledsen, och har ont i magen.
och så berättade jag om allt det här med att jag bor hemma, hos mamma och att vi går varann på nerverna,
och jag inte kan hjälpa med bidrag. ingen hjälper någonstans, ändå har mamma och jag varit på massa ställen.

jävla äckel skit värld!!

Kommentarer
Postat av: Syster

<3 Imorgon ska vi ha roligt <3<3

2010-10-29 @ 09:49:44
URL: http://jennyfilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0