calle. sthlm. p3Live.

Ska åter försöka lägga upp bilderna från sthlm, och calles spelning.


hade med ett kort till calle eftersom han hade fyllt år.


jag gav det till han på scenen(stava?) han blev värsta glad :)


påväg till flyget.


vid flygplatsen


vi mötte upp astrid, sen begav vi oss till radiohuset


astrid och jag satte oss efter ett tag, längst fram framme vid scenen(stava?) på golvet.


<3


Johan från Molotv Jive spelade trummor, vi blev värsta förvånad när vi såg att det var han. fattar inte varför han skaffat mustach(stava?). jag gillar verkligen inte det. inte på någon. när det var slut så följde vi mamma till tåget, hon skulle hem på kvällen, sen så gick vi tillbaka, och då efter när vi pratade med calle, så var johan oxå kvar, har aldrig varit med om en så stel kram från någon, och man hörde verkligen på hans röst att han tyckte det var jobbigt/drygt/pinsamt att träffa oss. jävla töntiga trummare.
astrid och jag kom in på ett välbehövt samtalsämmne påvägen därifrån.
skönt att få disskutera med dig astrid!Tack för att du ville ses. tycker om dig <3<3

jag tänkte gå och lägga mig direkt när jag kom tillbaka till vandrarhemmet, efter att jag följde astrid till hennes tåg, men så blev det ju inte. det satt två killar i "allrummet", när jag skulle gå ut och röka, frågade om någon av dom hade en tändare, sen när jag kom tillbaka, så satte jag mig bara bredvid dom och började prata.
det slutade med att dom ville jag skulle ta på mig mina högklackat, och vara bartender. dom sa att dom aldrig haft så trevligt på länge, dom tyckte jag var "värsta härliga bruden". jag hade med kul. fick omkull en av dom, hade räknat med båda ;)

när jag vaknade dagen efter, så såg jag att mina rumskamrater hade kommit. stackarna, undrar om dom fick någon sömn? jag gick och skulle duscha(stava?), det fanns ett "damrum" och ett "herrrum". alla duschar var upptagna hon tjejerna, jag orkade inte vänta, så jag gick rakt in till herrarnas och tog en lång behövlig dusch.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0