helvete.

är helt jävla äckel stressad och trött på allt.
jag och sis var hos polisen tidigare idag för att försöka få fast jävla idioten som lurat folk över hela sverige.
det gick åt helvete. jag grät när vi gick därifrån. så mkt saker som han tagit från mig. mando skivor som inte går att få tag på. fy fan. är hur ledsen som helst. vill bara skrika.
(det har jag redan gjort, men måste skrika mer)

"ja, det finns ju personer man inte ska lita på, så du får väl lära dig något av det, och du kan inte jämnföra detta med ett nedbrunnet hus".  JÄVLA ÄCKEL KÄRRING!!!!
jag och min familj förlorade ALLT i branden, jag var instängd.

fan vad jag var ledsen. ville inte gråta hejdlös innför sis, men senare gjorde jag det.
fan vad jag hatar allt. vad är det mer jag ska råka ut för nu då?!!!
instängd i ett brinnande hus, våldtäckt i tyskland, blivit ner drogad och våldtagen i blge,
pappa som dör i cancer, mamma som får blodsjukdom, och jag med mitt jävla äckelhelvete.
jag klarar inte mer snart.

hade iaf en jätte mysig och trevlig stund med sis när vi tog en sushi och sallads lunch. det var mysigt. <3

nu ska jag ut med alva. behöver skrika ännu mer, men jag får väl stampa hårt i backen ist. har gjort det förut. det hjälper lite.

önskar man kunde spola tillbaka tiden ibland.

Kommentarer
Postat av: Nina

Tycker du är modig som gick dit i alla fall!

Hoppas du sköter om dig!

KRAM

2010-10-05 @ 19:36:42
URL: http://nian.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0