22:37

Vaknade upp bredvid Jimmy <3
hade glömt att han kom hem till mig kvällen innan.
men nice hade vi iaf. ^^

sis und mum har åkt neråt i landet. mot göteborg.
dom ska sova hos agneta, sen på lördag ska alla tre gå på Tomas Ledin.
Mamma fick den konsertbiljetten av mig och sis i present när hon fyllde år.
Jag skulle oxå ha följt med, men jag ångrade mig,
så nu har jag och calle FF i huset. nästan så jag vill bjuda hem folk och dansa till mando och dricka gin,
men ingen vill ju umgås med mig längre, alla har sagt upp kontakten med mig, (förstår fort. inte varför).
Den enda som vill träffa mig, är Jimmy. det uppskattar jag verkligen! Du är underbar Jimmy! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0